Rozwój i standaryzacja sieci stacji LOTOS – nowe usługi, wyniki w 2015 roku
Stacje LOTOS z nowym wizerunkiem
Z roku na rok poprawia się nie tylko skala, ale także jakość obsługi i wizerunek naszej sieci stacji paliw. Zarówno w segmencie premium, jak i ekonomicznym przeprowadziliśmy zakrojoną na szeroką skalę standaryzację wyglądu naszych placówek.
118
stacji paliw LOTOS Premium i LOTOS Optima objętych zostało standaryzacją w 2015 roku
Co już zrobiliśmy?
W ramach standaryzacji ujednoliciliśmy i poprawiliśmy wygląd naszych punktów. Duży nacisk położyliśmy także na jakość obsługi klienta. Określiliśmy standardy i dbamy, aby były przestrzegane, motywując do tego obsługę naszych stacji. Dzięki zaangażowaniu sprzedawców oraz atrakcyjnej ofercie odnotowaliśmy również wysoką skuteczność w pozyskiwaniu klientów flotowych.
Co mamy w planach?
Rok 2016 będzie rokiem dalszej optymalizacji sieci. Będziemy kładli coraz większy nacisk na jej stabilny rozwój, poprawę jakości obsługi i wzrost efektywności sprzedaży. Będziemy kontynuować także standaryzację sklepów oraz rozwijać ofertę gastronomiczną. Planujemy również znaczne urozmaicenie kategorii towarów sklepowych oraz intensywny rozwój usług na stacjach.